Пошук
розширений

Начальник Головного територіального управління юстиції

Грабар Олександр Володимирович

 

 

 

Начальник

Керівництво
Структура управління
Структурні підрозділи управління
Територіальні установи та органи юстиції
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
СПИСОК НОТАРІУСІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЯКІ ПІДКЛЮЧИЛИСЬ ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Державні закупівлі
Юридичний всеобуч
ВАКАНСІЇ
Контактна інформація
Переліки громадських формувань
Перелік зареєстрованих друкованих ЗМІ
Інформаційно-юридична газета "Правовий орієнтир"
Нотаріат
Державна виконавча служба: запитання-відповіді
Систематизація законодавства
«Офіційний вісник України»
Нормативна база, що регулює питання систематизації законодавства
Управління юстиції - юридичним службам
Пам’ятка щодо реалізації напрямку «систематизація законодавства» юридичними службами
Підсумки роботи з питань систематизації законодавства
Позитивний досвід з питань систематизації законодавства
Інформація щодо передплати періодичних видань Міністерства юстиції України
Методичні рекомендації, буклети
План перевірок стану систематизації законодавства
"Бюлетень Міністерства юстиції України"
"Кодекси України"
Доступ до публічної інформації
Плани роботи
Робота колегій Головного територіального управління юстиції
Доступ до правосуддя
Кадрова робота та державна служба
Державна реєстрація нормативно-правових актів
Організаційні питання
Правова робота
Запобігання проявам корупції
ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ
Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Основи соціального захисту інвалідів в Україні
Роз'яснення щодо організації роботи та оплати праці працівникам навчальних закладів, розташованих на території проведення АТО
АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Правова освіта
Порядок витребування документів громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України
Адміністративні послуги у сфері легалізації об'єднань громадян
СКАЗАНО - ЗРОБЛЕНО: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ-2016
Правові засади
Екскурс в історію
Новини управління
Звернення громадян
Діяльність з питань банкрутства
Оголошення, анонси
БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА
Урочиста реєстрація шлюбу
Громадська приймальня
"Гарячі" телефонні лінії
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ»
СОЦІАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ МІН'ЮСТУ - БВПД, ОНЛАЙН-СЕРВІСИ
"ОНЛАЙН-БУДИНОК ЮСТИЦІЇ"
ДО УВАГИ АГРАРІЇВ! АНТИРЕЙДЕРСЬКІ АГРАРНІ ШТАБИ! МОБІЛЬНІ ТОЧКИ ДОСТУПУ ДО СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ! ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ!
Я МАЮ ПРАВО! ПРОЕКТ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (відеоматеріали)
      ( )
Головна / Структура / Систематизація законодавства /

Управління юстиції - юридичним службам



У зв`язку із включенням до завдань юридичної служби Загальним положенням про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, завтердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року № 1040, питань щодо ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів України, забезпечення підтримання їх у контрольному стані та зберігання, а також збору інформації про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях, управлінням юстиції підгототовлено рекомендації щодо порядку виконання цих завдань та примірний план перевірки стану роботи за відповідним напрямком. Пропонуємо ознайомитися з цими документами та застосовувати їх у своїй діяльності.

Порядок здійснення обліку та систематизації законодавства юсридичною службою.
Робота з обліку та систематизації законодавства юридичною службою здійснюється на виконання вимог Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації щодо здійснення роботи з обліку актів законодавства і міжнародних договорів. У зв`язку з відсутністю єдиного порядка ведення цієї роботи для цього може і використовуватися Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 14 квітня 2004 року № 31/5.
Юридична служба зобов`язана вести облік актів законодавства і міжнародних договорів України, забезпечувати підтримання їх у контрольному стані та зберігання; збирати інформацію про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях.
Порядок здійснення цієї роботи в органах та установах юстиції України може бути використаний у діяльності юридичних служб.
Так, облік актів законодавства може здійснюватися шляхом ведення: систематичної картотеки актів законодавства відповідно до Класифікатора; журналу обліку актів законодавства України; журналу обліку міжнародних договорів; контрольних примірників актів законодавства України.
Журнали обліку актів законодавства України ведуться по видавниках (окремо обліковуються укази та розпорядження Президента України, окремо – постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, окремо – постанови Верховної Ради України та закони України, окремо – акти міністерств, відомств, тощо). В зазначених журналах обліковуються в першу чергу акти, які необхідні в роботі підприємства. Ведення журналів обліку актів законодавства здійснюється шляхом унесення інформації, у якій зазначаються номер, дата прийняття, дата надходження, вид, видавник, назва, джерело опублікування актів законодавства України в офіційних друкованих виданнях. В журналі обліку міжнародних договорів обліковуються міжнародні договори України, опубліковані у журналі “Офіційний вісник України” (або іншому офіційному друкованому виданні). В ньому зазначаються: номер, дата отримання, країна, вид, назва, дата підписання, дата ратифікації (затвердження, приєднання), дата набрання чинності, дата денонсації, дата втрати чинності, термін дії міжнародного договору, який обліковується.
Систематична картотека формується у відповідності до Класифікатора галузей законодавства України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 43/5 від 02 червня 2004 року.
На кожний акт законодавства, що береться на облік, створюється картка обліку. У цій картці зазначаються код акта (згідно Класифікатора), вид акта, видавник, дата, номер, назва та джерело опублікування. В картці також зазначається інформація про нормативно-правові акти, які вносять зміни в облікований акт законодавства. Картки обліку картотеки на паперових носіях розміщуються в картотеці згідно із зазначеним на них кодом у відповідному розділі та підрозділі (розділи та підрозділи створюються відповідно до вимог Класифікатора) у хронологічному порядку за видом акта законодавства. Розділи та підрозділи розділяються картками-роздільниками, які на 1,5 см вище облікових. На картках-роздільниках зазначаються код та назва розділу (підрозділу). Код розділу також зазначається на картотечних ящиках. Коди, присвоєні актам законодавства проставляються на полях тексту актів законодавства.
У контрольному стані обов'язково підтримуються акти законодавства, перелік яких може бути затверджено наказом по підприємству, та інші акти законодавства, необхідні в роботі, як підприємства в цілому так і юридичної служби безпосередньо. На контрольних примірниках нормативно-правових актів проставляється штамп (робиться напис) “Контрольний примірник”. Підтримання актів законодавства України в контрольному стані на паперових носіях здійснюється шляхом зазначення відомостей про внесені зміни, доповнення та іншої інформації безпосередньо до тексту акта законодавства. До кожного контрольного примірника акта законодавства вклеюється окремий аркуш з переліком актів законодавства, якими внесені зміни та доповнення тощо.
Збір інформації про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях може здійснюватися як за допомогою мережі Інтернет (на сайті Варховної Ради України), за допомогою правової пошукової бази, так і безпосередньо з отриманих за передплатою офіційних періодичних видань. Відповідна інформація може бути зазначена у відповідному розділі карток обліку систематичної картотеки або у журналі обліку актів законодавства, міжнародних договорів.
Орган виконавчої влади, підприємство зобов'язані створювати умови для належної роботи і підвищення кваліфікації працівників юридичної служби, забезпечувати їх нормативно-правовими актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою з правових питань, електронною системою інформаційно-правового забезпечення, а також доступом до інформаційних баз.
Найбільш змістовне наповнення банку даних правової інформації може здійснюватися за допомогою офіційних періодичних видань Міністерства юстиції України. А саме: журналів „Офіційний вісник України”, „Офіційний вісник України. Зі змінами”, „Симстематичне зібрання чинного законодавства Украни” та „Кодекси України”. Журнал “Бюлетень Міністерства юстиції України”, є офіційним виданням Міністерства, в якому порушуються питання реалізації правової політики, організаційного забезпечення діяльності судів, нотаріату, адвокатури, реєстрації політичних партій, громадських об’єднань та благодійних фондів тощо.
Зазначений журнал містить інформацію про діяльність органів державної влади, знайомить з законами України та іншими нормативно-правовими актами, висвітлює питання законодавства у сфері цивільного, господарського, підприємницького, кримінального права.
Вся юридична література, що надходить до підприємства реєструється у книзі обліку юридичних видань. Періодичні видання (особливо офіційні) обліковуються в журналі обліку періодичних видань. Обидві книги мають бути прошиті та пронумеровані. На першій і сімнадцятій сторінці юридичних та періодичних видань проставляється штамп підприємства, або просто робиться реєстраційний напис. Видача літератури здійснюється лише службовим особам з реєстрацією в окремому журналі.
Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Головному управлінню юстиції у Житомирській області

Copyright © 2008 Веб студія SEOTM Створення сайту, розробка сайту