Пошук
розширений

Начальник Головного територіального управління юстиції

Грабар Олександр Володимирович

 

 

 

Начальник

Керівництво
Структура управління
Структурні підрозділи управління
Територіальні установи та органи юстиції
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
СПИСОК НОТАРІУСІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЯКІ ПІДКЛЮЧИЛИСЬ ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Державні закупівлі
Юридичний всеобуч
ВАКАНСІЇ
Контактна інформація
Переліки громадських формувань
Перелік зареєстрованих друкованих ЗМІ
Інформаційно-юридична газета "Правовий орієнтир"
Нотаріат
Нормативно-правові документи
Допуск до нотаріальної діяльності
Графіки перевірок діяльності державних нотаріальних контор, приватних нотаріусів, Житомирського обласного державного нотаріального архіву
Новини нотаріату
Діяльність у сфері фінансового моніторингу
Списки державних та приватних нотаріусів області
ГРАФІКИ РОБОТИ: телефонної гарячої лінії НОТАРІАТУ; виїзної громадської приймальні у віддалених населених пунктах Житомирської області
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Житомирський обласний державний нотаріальний архів
Державна виконавча служба: запитання-відповіді
Систематизація законодавства
Доступ до публічної інформації
Плани роботи
Робота колегій Головного територіального управління юстиції
Доступ до правосуддя
Кадрова робота та державна служба
Державна реєстрація нормативно-правових актів
Організаційні питання
Правова робота
Запобігання проявам корупції
ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ
Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Основи соціального захисту інвалідів в Україні
Роз'яснення щодо організації роботи та оплати праці працівникам навчальних закладів, розташованих на території проведення АТО
АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Правова освіта
Порядок витребування документів громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України
Адміністративні послуги у сфері легалізації об'єднань громадян
СКАЗАНО - ЗРОБЛЕНО: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ-2016
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
Правові засади
Екскурс в історію
Новини управління
Звернення громадян
Діяльність з питань банкрутства
Оголошення, анонси
БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА
Урочиста реєстрація шлюбу
Громадська приймальня
"Гарячі" телефонні лінії
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ»
СОЦІАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ МІН'ЮСТУ - БВПД, ОНЛАЙН-СЕРВІСИ
"ОНЛАЙН-БУДИНОК ЮСТИЦІЇ"
Я МАЮ ПРАВО! ПРОЕКТ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (відеоматеріали)
Адресна безоплатна правова допомога
      ( )
Головна / Структура / Нотаріат /

Допуск до нотаріальної діяльності



 

 
 
Головне територіальне управління юстиції у Житомирській області повідомляє, що 25 травня 2016 року о 10-00 Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату при Міністерстві юстиції України буде проведено кваліфікаційний іспит для осіб, які матимуть намір його складати.
 
Іспит відбудеться у приміщенні Міністерства юстиції України за адресою: м. Київ, вул. Січових стрільців, 73.
 
Реєстрація осіб розпочнеться о 9-00.
 
Кінцевий строк подачі документів до Головного територіального управління юстиції до 05 травня 2016 року.
 
Додаткова інформація:
у разі зміни дати, часу, місця проведення кваліфікаційного іспиту не пізніш ніж за добу Комісія повідомляє про це осіб, допущених до його складання, шляхом розміщення відповідного повідомлення на офіційній інтернет-сторінці Міністерства юстиції України (пункт 17 Порядку допуску осіб до складання кваліфікаційного іспиту та проведення кваліфікаційного іспиту Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату (далі – Порядок) від 28 липня 2011 року № 1905/5 у редакції наказу Мін’юсту від 21 липня 2014 року № 1174/5).
 
Одночасно повідомляємо, що відповідно до пункту 6 Порядку, особа, яка має намір складати кваліфікаційний іспит, не пізніше ніж за двадцять днів до дня проведення кваліфікаційного іспиту особисто подає до відповідного головного управління юстиції заяву на ім'я начальника головного управління юстиції про внесення до Комісії подання про допуск цієї особи до кваліфікаційного іспиту. До заяви додаються відповідні документи:
-        оригінал та копія диплома про повну вищу юридичну освіту;
-        трудова книжка та копію трудової книжки, якщо особа на час подачі документів не працює;
-        копію трудової книжки, завірена за місцем роботи, якщо особа на час подачі документів працює;
-        паспорт громадянина України та копію першої, другої сторінок паспорта громадянина України та сторінки, на якій розміщено штамп про реєстрацію місця проживання фізичної особи;
-        висновок та копію висновку про проходження стажування в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса.
 
Особа, яка пройшла стажування в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса, додає також висновок та копію висновку про проходження стажування в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса.
 
Копії вищезазначених документів повинні бути засвідчені в установленому порядку (нотаріально засвідчені), а оригінали повертаються особі.
 
 
Відділ з питань нотаріату
Головного територіального управління юстиції у
Житомирській області
 
 
 
 
 
 
 
 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

31.08.2011                м. Київ                № 923


Про затвердження Положення про
Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату


ознайомитись з постановою






МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Н А К А З

28.07.2011                м. Київ                № 1905/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
28 липня 2011 р. за № 926/19664

 
Про затвердження Порядку допуску осіб до складання
кваліфікаційного іспиту та проведення кваліфікаційного
іспиту Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату

ознайомитись з наказом

 

 

Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Головному управлінню юстиції у Житомирській області

Copyright © 2008 Веб студія SEOTM Створення сайту, розробка сайту