Пошук
розширений

Начальник Головного територіального управління юстиції

Грабар Олександр Володимирович

 

 

 

Начальник

Керівництво
Структура управління
Структурні підрозділи управління
Територіальні установи та органи юстиції
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА БІЗНЕСУ
СПИСОК НОТАРІУСІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЯКІ ПІДКЛЮЧИЛИСЬ ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ СПАДЩИНИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Державні закупівлі
Юридичний всеобуч
ВАКАНСІЇ
Контактна інформація
Переліки громадських формувань
Перелік зареєстрованих друкованих ЗМІ
Інформаційно-юридична газета "Правовий орієнтир"
Нотаріат
Державна виконавча служба: запитання-відповіді
Систематизація законодавства
Доступ до публічної інформації
Плани роботи
Робота колегій Головного територіального управління юстиції
Доступ до правосуддя
Кадрова робота та державна служба
Державна реєстрація нормативно-правових актів
Організаційні питання
Правова робота
Запобігання проявам корупції
ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ
Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Основи соціального захисту інвалідів в Україні
Роз'яснення щодо організації роботи та оплати праці працівникам навчальних закладів, розташованих на території проведення АТО
АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Правова освіта
Порядок витребування документів громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України
Адміністративні послуги у сфері легалізації об'єднань громадян
СКАЗАНО - ЗРОБЛЕНО: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ-2016
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
Правові засади
Екскурс в історію
Новини управління
Звернення громадян
Діяльність з питань банкрутства
Оголошення, анонси
БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА
Урочиста реєстрація шлюбу
Громадська приймальня
"Гарячі" телефонні лінії
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ»
СОЦІАЛЬНІ ВІДЕОРОЛИКИ МІН'ЮСТУ - БВПД, ОНЛАЙН-СЕРВІСИ
"ОНЛАЙН-БУДИНОК ЮСТИЦІЇ"
Я МАЮ ПРАВО! ПРОЕКТ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (відеоматеріали)
Адресна безоплатна правова допомога
      ( )
Головна / БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА /

З 1 вересня 2016 р. на Житомирщині запрацювало 19 бюро правової допомоги



Понад тисячу житомирян звернулося за юридичною консультацією до бюро правової допомоги

 

З 1 вересня 2016 року на Житомирщині запрацювало 19 бюро правової допомоги, мета яких, у першу чергу, посилювати правову спроможність громадян та допомагати вирішити проблемні питання у досудовий спосіб. Також працівники бюро надають безоплатну первинну правову допомогу, тобто юридичні консультації, забезпечують доступом до безоплатної вторинної правової допомоги та до електронних сервісів Міністерства юстиції.

За місяць роботи до бюро правової допомоги надійшло 1025 звернень від громадян, які живуть у віддалених районах Житомирської області. Раніше ці люди не могли отримати юридичну консультацію.

       Бюро правоовї допоомги працюють у робочі дні, з понеділка до п'ятниці з 09.00 до 18.00. Перерва на обід: з 13.00 до 14.00. Вихідні: субота, неділя.

Бюро правової допомоги є мережею точок активного поширення правової інформації та доступу до правових консультацій на рівні територіальних громад та соціально вразливих суспільних груп.

Діяльність бюро правової допомоги спрямована на декілька цілей:

1.     підвищення правової грамотності мешканців сільської місцевості та малих міст;

2.     сприяння досудовому врегулюванню цивільних та адміністративних спорів і зменшення навантаження на судову систему;

3.     зменшення ризику обмеження доступу до права і правосуддя для найбільш соціально вразливих суспільних верств внаслідок запровадження виключного права адвокатів на представництво в суді та браком адвокатів у сільській місцевості та малих містах;

4.     зменшення домашнього насильства, дискримінації та попередження злочинності, насамперед, серед неповнолітніх;

5.     посилення правової спроможності та правових можливостей територіальних громад;

6.     сприяння більшій залученості територіальних громад до роботи сформованих ними органів місцевого самоврядування;

7.     оперативна синхронна комунікація змісту реформ, які проводяться Урядом у сфері освіти, охорони здоров'я, соціальній та інших сферах, на рівень територіальних громад;

8.     запобігання побутовій корупції на базовому рівні.

За своїм статусом бюро правової допомоги не є окремими новоствореними установами, не мають статусу юридичної особи, не мають адміністративного персоналу і не потребують додаткових витрат на адміністрування. Вони є структурними підрозділами 100 місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що вже функціонують. У цьому зв'язку їх мережа є гнучкою і може оперативно коригуватися з відповідним перерозподілом ресурсів у залежності від потреб територіальних громад.

Повне ресурсне забезпечення бюро здійснюється за рахунок частини ресурсів зекономлених в результаті ліквідації управлінь юстиції районного та міського рівня без необхідності виділення додаткових ресурсів із державного бюджету.

Якщо у Вас виникла необхідність у правовій допомозі, Ви можете прийти в бюро за вказаними нижче адресами, зателефонувати у місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги або ж зателефонувати на єдиний номер правової допомоги 0-800-213-103, який працює цілодобово.

 

 

Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Головному управлінню юстиції у Житомирській області

Copyright © 2008 Веб студія SEOTM Створення сайту, розробка сайту